Followers

Tuesday, May 25, 2010

finally

ada apa dengan tajuk di atas?? finally apa?? finally i'am oredy register at this one college yesterday wif my systa thank's sys walaupun kaw mrh2 saya.. ok seems it's so good after register so we trus balik rumah around 4 or 5 we arrive at home.

ok3x i'am crying why?? sebab my systa tepon wish me happy bufday but she also said something not something bad but advise hurmmm i'am very sensitive person ok3 fine nda taw and my other sys said ur follow ur fren nie kan msk tue college so wat??manada sy ikut kwn and bertambah2 tears di muka sy jatuh2x nie..huhuhu sensitive me very sensitive okey...

i crying again thinging my hostel is not urus yet so?? cam mna lah sy nie nanti 2 jun omygucci..okey the hostel said bulih urus tapi tengoklah this weekend..huhuhuhuhu
crying again ingat teda sua kwn si lala(adik baru sy) yeah i've been babysister day dari dya kecil and in my mind nda lah dya p umah nie teda maw jaga dya..huhuhuhu sedih2 padahal dkt ja pun..and one more things i have noo fren with same course wif me and it seems i will be the lugai2 person..wuwuwuwwu




karenjoan

1 comment:

staceypatrick said...

ko buli ba moon,sa pun nti lugai2 saturg d kolej baru.hey,make new friends maa.fighting!