Followers

Friday, May 27, 2011

lirik lagu hatimu milikmu neraAF9

before i go through my post ini lah jadi nie kalo keboringan teda maw buat..so tulis lah lirik lagu si Nera nie time google tadi cari macam teda jadi ownself lah kan tulis ;)



pernah kah engkau hargai
cinta ku yang sejati
pernahkah engkau mengerti akan diriku ini
betapa hebatnya cintamu memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu membuatku terpegun

di sisimu aku terdiam seribu bahasa
di hatiku begetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan aku cinta padamu
nafas ku berhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku
mungkinkah hatiku milikku jua ku sayang padamu

kan ku abadikan dikau suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa untuk selamanya
kan ku coretkan kenangan mu dalam sanubari ku ini
agar jadi yang terindah dalam hidup ku ini

di sisimu aku terdiam seribu bahasa
di hatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan aku cinta padamu
nafas ku berhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milik ku jua ku sayang padamu

bagai mentera yang dilanda badai gelora cintamu melonjak jiwaku
ombak mencari teratak yang damai ohhh cinta ku

di sisimu aku terdiam seribu bahasa
di hatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan aku cinta padamu
nafas ku berhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milik ku jua ku sayang padamu

P/S there a lyric that i can't get it so maybe certain lyric is wrong..Enjoy ur day

No comments: