Followers

Sunday, December 5, 2010

Home Yeappy =)

hye hye hyeeeee...ada kah maw blsss hyee saya nieee?? heheh biarlah kalo teda saya balas sendiri..=)
well di facebook udah di tulis home sweet homee dan tajuk etuee di ulang sekali lagi..heheh nanti critaaa pasal kehidupan di rumah sendiri hahah..

snapsnapsnapsnap =)


okaieee maw critaaa nieee sblm blk umah..we have so much funn and ada juak lahh sedih2x..sebab gdh2x nda bengam lah and yang sewaktu dengan nya. HEHEHE ..weiii kamuu pena dengarkah kampung nelayan area2x bukit padang hahahah bdk2 kk jak tue taww..hahahha situlah kami p jln2 nda pena taw p sana pest time ada laieee tue sunway lagoon ..maw nek tuee gelongsor airr..maw3x..hahahha lucu kamii p sana nda taw pa2x naaa skali tingu te bersenam secara tidak sengaja..naaa punya tinggi tue bukit and tangga kami naik naa mataii guna kst ada heell laie tuee kwn saya lahh , i guna sliper jak tapi memang lah penat2x sangat2x..hahha

lepasss tuee p city mall lagi kami p cuci mata hahah tue pun pest time p..nda pena p sblm niee..jejejej..and then balik rumah crita2 and suddenly my bro text mee wanna take me p jln2x wif my systaaa soo lebih kurang jam 2 jalan lagi sayaa..nda laiee tuee tkr bj..naaa bangas3x hahha..and sekali lagi p city mall..naaa ini lma2 laie sy jln p cuci mata and buy something maw beli bj tapii naaaa nda bekenaan di hati kalo ada pun bekennaaaann naaa size nyaa nda da bhaa..cam mna juak kan..sepa suruh saya gumukzzss..hahhah...well saya c kwn abang saya p beli buku and thennn tadaaa mengambil kesempatan lah membeli belahh tapi cikitt jakk..hahah duitt naaa my broo yangg byrr hahah..and thenn p beli pizzaaa hahah slh beli yg besar pula dibeli tapi 3 org jak mknn naaa hampir2 habiss 12 potong..naaa nda sedap tue kejuu....yukkieee masinn sungguh and plus i'don't very likeee mayonisss..hahahhahah....

lepass tueee...hahahhah kami begila lagiii ..p jln2 di phase tue p ambil duit and then mkn kfc lucu tueee pekerja nyaa maw mengurat kwnn kuee si ernaaa hahahha...jam brapa kami jln?? jam 6 lebih kali tueee and then around 8 kami blk tapi nada kunci kami soo terpaksa tunggu kwn serumah laiee..so bangas2 kami semua temasuk jam 9 and then story2x nda sy temandi sebab jam 3 sudah tido..napa?? naaa packing dari jam 9 nda pandai siap2x hahahaha...welllll bnyk kan brng..terpaksaaa c tinggal lagi yang lain2 huahauhua..and then yang membnyk kan brg2x saya tuee bj bandell mura jak 50..rm50 hinggit?? noooo 50 sen jak..hahah naaaa pecah rahsiaaa p beli bandell..tapi okey bhaaa kami cuci juak sblm gunaa...

hurmmmm bnykk lagi ceritaaa...sblm2 nieee...p men bowling lah mkn di kedai buayaaa lah..opsssss bukan saya arr..maw taw sepa hehheh wait for my next poat..saya rasakan nieee lahh my post yangg paling panjang saya rasa ditulis..don't u think so..hahahhahwelll about my exam lagii nanti ceritaaa di len hari arrr....miss my two crazy roomate el and err..hahahhah chaiyoo2x arr kamu exam...kakak2x kuee hahah walaupun i muda sethn jak..hahahhah bubyee..sayonaraaa....penat sy menulis..wahahahha.....next time jumpa lagi arrr...hehehhe

peace =) xoxo

No comments: