Followers

Thursday, December 30, 2010

the day after tomorrow part 1

well tomorrow is the last day for the 2010 year and it means i'am getting older and i'am not a tennager anymore..huhuhu..i will be sweet 20th hahah ini bermakna saya boleh mengundi opsss heheh silap belum mencapai umur 21 pula kan..so meaning i'sm still young indeed..hahahah  so mesti kunun ada azam baru kan. [APA AZAM SAYA] mesti ada kha tuee arr?? azam saya sangat lah banyak and sudah saya c sedia banyak azam untuk tahun-tahun yang akan datang ini..so much to think and well it become fast and faster and fastest hahah merepek2x sudah saya..

i'am listening a song purple rain..tiba2 kan wahahaha..yeah saya berhadapan dengan laptop sedangkan rumah sebelah betday and menjemput..well yeaahh jahat kha ?? hahah nda bha jahat tue kan sebab teda air and itu embuatkan mood ini untuk bergembira hilang secara mengejut?

kamu arr...blogwalking lah blog running lah kentut2x di blog ini ada kamu baca post saya kah?? hahah ada kamu kesah..hahha biarlah kamu nda maw baca post saya suka atik kamu lha kan..wah sombong nya kamu..saya pun sombong so seri lah kita tue kan..yeah Malaysia menang main bola and besok cuti gembira nya hati ini..bah kenapa kunun sy maw gebira padahal panjang lagi my sweet holiday....hahhaha

well our result will come out 9012010 punyalah kan lama benci2x saya takut repeat paper saya takut pointer rendah saya takut menghadapi tahun baru ini..saya tension untuk kembali belajar dan kembali ke rumah sewa dan kembali untuk bersama2 satu rumah saya..saya takut akan menjadi gila...atau mungkin saya memang sudah gila?? ahahhaha don't be i kill you..hahha

saya sedang memikirkan hidup saya walaupun umur baru nak masuk 20 adakah slang etue tersemenanjung sedikit hahah..ya saya hampir gila kali kan..hahhaha. walaupun malam masi muda adakah begitu malam mana pandai tua gilee ke apow...hahah saya sedang menjeleskan diri ini terhadap mereka2x yang memang menjelesakan and terjeleskan saya..orang2 yang berhak dan tiak berhak untuk menjeleskan saya..CAUTION ENTRY INI SANGAT PANJANG.

saya sedang mengimpikan telefonbimbit yang baru kerana cell phone saya sekarang sudah rosak speaker nya wuwu nanti manataw boipren telefaon nda dapat bersayang2x hahaha..nda bha my family and my friend bha kalo mereka telefon...wuwuwuwuu kalo kredit banyak buat apa bagus saya pergi membeli chip poker di facebook.hahhaha salah satu benda yang membuatkan kredit ini hanguss terbakar begitu saja..well what can u say kalo headgamerspoker begitulah jadi nyaa hahahha...

saya maw kumpul duit2 bnyk2 supaya saya hidup senang supaya sy dapt p shupping supaya saya dapt tolong mami and family saya..walaupun mereka agak tamak sama saya..hahha kureng2x kan mereka..saya mahu minta beli kereta supaya saya dapt mintapuji di college hahhaha opsss supaya hidup senang di tempat orang bhaa..don judge me first because what have u read jus now..ahahhaha..laughing till you dead...wahahah bnyk niee dosa2 saya belum lagi minta ampun butg i'am sorry .

wangi wangi nya pangang2 di rumah sebelah jeles den dan menjadi lapar seketika...magi2x punca hidup akan datang...so apa lagi kamu maw taw..am i crazy whatever major loser lol..

No comments: