Followers

Thursday, July 29, 2010

love kamoo

hey finally bagus sudah strimix kami, baru jak niee terus on9 hehehehe. i want to share something wif u all. after finish our exam kami satu rumah plan maw makan2x maksud dya msk2x yg sedap2 ok kongsi duit beli itu beli ini and around 10 o'clock bru mula majlis. heheheh but suddenly my headache , nda join mereka makan and bekurung jak di bilik maen fb. hurmmm and then my fren send me rice and minuman wah terharu2x hahah pastueee my fren bagi panadol yang men hancur yukky mcm sabun nda abis sy minum huahuahu but before that my pest time minum panadol yg men hancur and my other fren help me hot the water sekali laie terharu nieee sempat2 laie dya pegang kepala sy maw rasa panas kah nda..i'am glad to be their housemate and fren..Omg luv kamuu semua especially dira,jenn,deyaaana,shida and jian tottaly luv u all... thank's

No comments: