Followers

Monday, April 19, 2010

mum AND me

mum: so wat is ur choice

me: dunno

mum: better ur choose nanti semua kaw terlepas

me: if i chosse the other dun support me..

mum: kaw sendiri yang fikir dari kaw ja tuee..

me: hurmmmm..

mum:jadi kaw maw tunggu end month family gather..
ukey jua tue medical

me:tapi susah i'am not study any of them at high school

mum:so mesti maw struggle lah tue utak..

me:hurmmm..smile but not smile
mahal ..

mum: selagi mum still alive okey lah tapi jarang lah kaw balik..
counting how much she will give me until she pencen..

me:ishhh tulah mahal bah tuee..

mum:education pun bgs mcm ur systa..

me:hurmm thinking again??

and so on until our conversation end..

she's face is full of worried but still courage me..
and it make me feel so sad..i noe it huhuhu

Hurmmm wat to do..both is college and both is at Kl.. and both is expensive.. if i wait for upu this end or awl bulan enam bru keluar..so kalo nda sy dpt?? hurmmm semua pun teda like my mum said....huhuhu...dunnooo wat to do..pening2x...


Pengajaran post ini: blajar betul2x so get ipta not ipts...

No comments: