Followers

Tuesday, February 23, 2010

2 more Days

hyeeeee...sebelum saia menyatakan maksud entry di atas saia mau c taw kelmarin sy driving sendiri taw but not alone wif my tutor..yeah punya best..manual bah bukan auto kamoo berani meh..ceh bru itu maw bangga kunun sy kan mestilah sebab before this yg sy taw reverse p parking hari2 itu ja sy buat guna auto laie tue yang senang..hahah bangga2x nya saia..jan jeles taw skali skala ja tinggi diri..

ukey now i will tell what is about my entry..ARGGGHH...result stpm kuar 25 feb that's mean 2 more days..when my fren tell me that our result wiil come out 25 feb my heart is beating so fast dup dup dup dup dup....mcm maw nangiss...Takut ....kamoo taw kah tue takut..the feeling menusuk2 dlm diri saia...huhhu...kenapa buhh awl tul kuar result..tapi bila lambat kuar mau mrh2 laie kan....begitulah bah manusia nda pernah berpuas hati..buhhhh am i wrong correct me if i'am wrong..huhuhu..



hurmmm i'am alone at home now and i'am watching tv and same time i'am playing comp..that's mean i have many eyes...hahha just kidding lol..just now i'am reading my fren blog and i noe she is in hurt ringht now but i'am not ask or give her advise because i'am not good giving thing's like that...just i hope she will be strong!! aja2x fighting..





karenygsgtinsaf

No comments: